niedziela, 9 czerwca 2013

Deszczowo ...

Hej. Chciałabym podziękować za komentarze i obserwatorów . Pamiętajcie ,że : OBSERWUJESZ=OBSERWUJE , KOMENTUJESZ=KOMENTUJE . No ,ale do rzeczy ...
         Dzisiejsza pogoda mnie dobiła ! Więc... Szłam dziś na korki z matmy - piękna słoneczna pogoda . Pięć minut przed moim pójściem do domu - deszcz i tak było z 45 minut .  Potem pojechałam do mojej koleżanki - Natalii . Grałyśmy w siatkę , potem przyszedł jej kolega- Kuba i z nim też grałyśmy w siatkę  . Minęło kilka minut - deszcz i na dodatek grzmi . Jak już się rozpadało to poszliśmy do jej domu ,a potem to już się na Maxa rozpadało i grzmiało . W porę przyjechał mój tata i pojechałam do domu .
         Jutro ,ta szkoła .... I założę się ,że będzie słonecznie . Zrobiłam fotkę figurką z parasolkami ,bo akurat na tą pogodę ~_~.

Dobranoc ;*

Piosenka pt " Deszcz" akurat na deszczową pogodę .

2 komentarze:

  1. Fajny blog! Dlatego go zaobserwowałam. Robisz fotki. WIęc mój blog może cię zainspiryuje bo jest to blog fotograficzny http://chamomileee12.blogspot.com/
    ZAOBSERWUJ i skomentuj :)

    Ps fajne piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog ;)

    Śliczne tło <3

    Zapraszam chętnie zaobserwuje http://hejuszkakochana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obserwujesz = Obserwuje ♥
Komentujesz=Komentuje ♥