poniedziałek, 10 czerwca 2013

Słówka z Niemieckiego + ozdobianko

Hej . Już poniedziałek ,więc pani z niemieckiego powiedziała ,że jutro mamy kartkówkę ze słówek - nic nie umiem . Jezuu , za 14 dni koniec szkoły ,a oni jeszcze chcą robić sprawdziany i kartkówki - masakra !
Każdy już myśli o panach na wakacje . Niektórzy jadą do Hiszpanii , Francji ... A wy gdzie jedziecie ,bo ja jeszcze nie mam planów . ;) .
        I ponownie jak wczoraj był deszcz ,ale na szczęście już sobie odszedł . Moja koleżanka piszę czasem do mnie treść Sms-a " Mam dla ciebie złą wiadomość . Sama tego chciałaś " . I właśnie dziś do mnie taki przyszedł ,ponieważ nie odpisałam na jej wiadomość " Hej" . Bo nie mam kasy >.< ,a ta wyleciała z tekstem " Mam do ciebie złą wiadomość :( . Sama tego chciałaś ": No ,ok temat Sms-a już jest " ZŁA WIADOMOŚĆ" . No ,a gdzie ta treść ? Odleciała ? xd .
       Powróćmy do niemieckiego . przepisałam te słówka na kartkę i ozdobiłam ,a zresztą sami zobaczcie . ;)
Pa ;*

A wam jak idzie niemiecki ? Jaką macie proponowaną ocenę ? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwujesz = Obserwuje ♥
Komentujesz=Komentuje ♥