sobota, 8 czerwca 2013

Tajemnicze pióro ....

NA POCZĄTKU WŁĄCZCIE PIOSENKĘ A POTEM CZYTAJCIE !!
Witajcie . Tytuł posta jest tajemniczy ,a zarazem straszny . Ale nie ma powodu do paniki , ponieważ nic strasznego się nie wydarzyło ,ale tajemniczego ....
Zacznę od tego ,że byłam dziś u babci , a tam był mój brat cioteczny - Paweł . Rozmawialiśmy , graliśmy w siatkę itp . Potem poszliśmy na spacer razem z psem . Zawsze chodziliśmy tylko w lewą stronę ,ale dziś to się zmieniło ... Poszliśmy w prawą ,skarżyliśmy się sobie na to ,że wycieli piękny las ,za którym był zawsze cień . Ruszyliśmy dalej i wtedy , koło pola ,nasz piesek coś wąchał . Krzyknęłam do niego "Ej ,patrz ! " . 
Paweł i ja wpatrywaliśmy się w piękne piórko . Było bardzo długie , jeszcze nie widzieliśmy takiego na oczy , dopiero dziś to się zmieniło . Było czarne . Paweł czyta bardzo dużo książek ,a teraz jest w połowie w książce o aniołach ,więc wykorzystał to i zażartował "To musi być pióro Anioła, bo czytam taką książkę i tam jest podobna scena do naszej " . Odpowiedziałam na to " Ty ,weź się lecz ! " Następnie zastanawialiśmy się do kogo ono należy ... Postanowiliśmy je wziąć i zapytać się wszystkich obecnych u babci . 
       Doszliśmy do domu i wtedy pierwszą osobą ,którą się zapytaliśmy to mój tata ,ale niestety to była zła odpowiedź. Następna była babcia - fałszywa odpowiedź . Kolejna była moja mama - zła odpowiedź . Na koniec był dziadek . Najmądrzejszy odpowiedział prawidłowo i w to akurat uwierzyliśmy . Było to podobno pióro Bażanta . Paweł powiedział ,ze to pióro jest tajemnicze .... Specjalnie dla was zrobiłam zdjęcie ,a wy wiecie kogo to piórko ? ;) 

Ale się rozpisałam . 

PS. Po drodze zrobiłam zdjęcia kwiatkom ,ale czy wyszły ... xd




To jest to piórko : 



A to takie tam foteczki ... 


 ....


Pa ;*



2 komentarze:

  1. Bardzo fajnie.
    Lubie tą piosenkę :D



    margarett-world.blogspot.com <- o moim życiu
    this-is-horror.blogspot.com <- o horrorach

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię tą piosenkę i super zdjęcia ;33

    Liczę na rewanż.
    gumi-guumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obserwujesz = Obserwuje ♥
Komentujesz=Komentuje ♥