wtorek, 18 czerwca 2013

Szczepienie , brr ...

Hej . Dziś byłam na szczepieniu ... Br... Nie lubię igieł ! Było bardzo duuużo osób ,a to jest najgorsze ,bo każdy się śmieje ,że tam jakieś dziecko 11-letnie płacze . No i co z tego ? Może go boli ? A oczywiście niektórzy są tacy "wyluzowani" ,że nawet z 11 latków się śmieją .
No ,ale zostawmy te sprawy . THX za chociaż jeden komentarzyk ;* . Przed chwilą robiłam stylkę na tej stronce . Oczywiście ,że dodam chodź nie zbyt mi się podoba ,a wy jak uważacie ?


Dzisiaj takie dziwne powietrze ,chyba będzie burza . ... Jak wstałam rano to była buurza ! To chyba pierwszy raz ,żeby w roku szkolnym rano była burza . Przynajmniej mi się tak zdaje ;)



Lubicie Selenę Gomez ? - Ja nic do niej na mam .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwujesz = Obserwuje ♥
Komentujesz=Komentuje ♥