środa, 19 czerwca 2013

Netbook

Hej . Zacznę od tego ,że mam Netbooka :) . Dostałam go wczoraj i do teraz nie mogę się z niego nacieszyć .
Opowiem wam o takim kimś ....
On chodzi do szkoły obok mojej , dziś gdy wychodziłam ze swojej razem z kilkoma koleżankami,  to on mnie pierwszy zauważył i się  na mnie patrzył tak z 5 s . Potem 2 z nich odeszły i zostałam z Gosią . On szedł z kolegą powoli ,ale był trochę daleko ,a Gosi się nie spieszyło , bo ma gitarowe kółko za 30 min . Ja przyspieszałam ,a ona była daleko za mną ,potem koło mojej klatki on się obejrzał i trochę przyspieszył . Ale zatrzymał mi windę ,a potem on kliknął 9 ,a ja 6 ,ale niestety mój guziczek przestał działać !  :( . Więc wysiadłam na 5 w ostatniej chwili .  No ,więc chciałabym go poznać ,ale jestem nieśmiała ,więc ... Może macie jakąś poradę ? 

Dziś pogoda dopisuję , nie wiem jak u was ,ale u mnie jest pozytywnie :) .


Więc ... Pierwsza fota - nowy obraz w pokoju :)
A druga fota - storczyk :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwujesz = Obserwuje ♥
Komentujesz=Komentuje ♥